شناسایی ۱۵۵ مورد تخلف صنفی در شهرستان دماوند/ ۶ واحد صنفی در شهرستان دماوند پلمپ شد

رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند با بیان اینکه ۱۵۵ مورد تخلف از واحدهای صنفی در طول مدت دو ماه اخیر به تعزیرات حکومتی ارسال شد گفت: در پی بازرسی‌های انجام شده در این مدت دو ماهه، دو نانوایی در آبسرد، یک آرایشگاه زنانه در دماوند، یک مرغ‌فروشی در رودهن و دو عطاری در شهرستان دماوند پلمپ گردید.
به گزارش تاررود، علیرضا خواجه‌ای اظهار کرد: در طول دو ماه اخیر تعداد ۱۵۵ مورد تخلف از واحدهای صنفی این شهرستان به تعزیرات حکومتی ارسال شد که عمده تخلفات مربوط به گران‌فروشی، عدم درج قیمت و کم‌فروشی از سوی برخی نانوایی‌ها بوده است.
وی افزود: همچنین در پی بازرسی‌ها در این مدت دو ماهه، دو نانوایی در آبسرد، یک آرایشگاه زنانه در دماوند، یک مرغ‌فروشی در رودهن و دو عطاری در شهرستان دماوند پلمپ گردید.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند ادامه داد: براساس بازرسی‌های به عمل آمده از نانوایی‌های سطح شهرستان، تذکرات لازم به افراد داده شد و با متخلفان برخورد قانونی صورت گرفت و همچنین تعداد ۳۰ پرونده در این زمینه در طول دو ماه اخیر به تعزیرات حکومتی فرستاده شد.
خواجه‌ای در خصوص گشت ویژه شب یلدا در این شهرستان تصریح کرد: دو تیم بازرسی هر روز از ۲۸ تا ۳۰ آذرماه اقدام به گشت‌زنی و انجام ۲۸۰ مورد بازرسی در سطح شهرستان دماوند کردند.
وی ادامه داد: خوشبختانه در خصوص قیمت هندوانه افزایش قیمتی نسبت به شهر تهران نداشتیم و نرخ آن از دوهزار و ۵۰۰ تومان تجاوز نکرد.
رئیس اتاق اصناف شهرستان دماوند اضافه کرد: در خصوص تخلفات شب یلدا تعداد ۳۰ برگه به تعزیرات حکومتی ارسال شد که از این تعداد ۱۸ مورد گران‌فروشی، چهار مورد کم‌فروشی، ۶ مورد تداخل صنفی و دو مورد عدم درج قیمت بود.
خواجه‌ای از گشت مشترک پوشاک به همراه تعزیرات حکومتی و اداره صنعت، معدن و تجارت در طول دو ماه اخیر و بازرسی از رستوران‌های بین‌راهی ویژه شب یلدا با همکاری فرمانداری، شبکه بهداشت و درمان و اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان دماوند خبر داد.
وی در خصوص گشت‌های مشترک در زمینه افزایش قیمت برنج و تخم مرغ گفت: گشت‌های ویژه‌ای در سطح شهرستان دماوند در خصوص افزایش قیمت برنج و تخم‌مرغ صورت گرفت که این افزایش قیمت به طور سراسری بوده و مختص به شهرستان دماوند نمی‌باشد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن