شهرستان دماوند آماده اجرای نمایش«من و شهرم» به کارگردانی فرهاد تجویدی

مسئول انجمن هنرهای نمایشی شهرستان دماوند از آمادگی اجرای نمایش «من و شهرم» به کارگردانی فرهاد تجویدی در روزهای آتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، حسین ناصری با اعلام این خبر اظهار کرد: تمامی شرایط برای اجرای نمایش «من و شهرم» به کارگردانی فرهاد تجویدی و بازیگری ۳۰ نفر از اعضای گروه‌های نمایشی شهرستان دماوند فراهم شده است.

وی افزود: از نیمه دوم فروردین سال جاری تاکنون به خصوص در خردادماه تمرینات این نمایش در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند انجام می‌گرفت و انجمن هنرهای نمایشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی زمینه را برای اجرای هر چه بهتر این نمایش را در روزهای آتی آماده کرده است.

وی اضافه کرد: تمامی هنرمندان شهرستان دماوند و علاقه‌مندان منتظر اجرای این نمایش دیدنی هستند. البته اگرچه این نمایش در استان تهران نیز اجرا شد، اما براساس فراخور محدودیت‌های شهرستان و تشخیص کارگردان تغییراتی از نظر خلاقیت و نوآوری در آن صورت گرفته که جذابیت آن را دو چندان نموده است.

لازم به ذکر است نمایش «من و شهرم» به کارگردانی فرهاد تجویدی مراحل پایانی تمرینات خود را در شهرستان دماوند پشت سر گذاشته و اجرای آن به روز ۲۱ مردادماه سال جاری موکول شد.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن