شهرستان دماوند میزبان ۵ گروه موسیقی دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی

شهرستان دماوند در جریان برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی، میزبان ۵ گروه موسیقی بود.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، شامگاه گذشته در جریان برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی، میزبان اجراهای موسیقی نواحی، ملل و ردیف دستگاهی بود.
گروه‌های موسیقی «سیف الدین» به سرپرستی ابوالحسن خوشرو از شهر ساری، گروه «آما» به سرپرستی تیمور ویسی ورمزانی از شهر روانسر، گروه و «ونو» به سرپرستی سبحان امرایی از شهر کوهدشت، گروه «چکاوک» به سرپرستی علی صدیقی راد از شهر دزفول در این جشنواره در شهرستان دماوند برنامه خود را اجرا و با یکدیگر رقابت کردند.
همچنین این شهرستان در بخش ملل شاهد دو نوازی «سداد آنار و سرجان پشان» از کشور ترکیه بود.
محمود پوردیوان بیگی مقدم رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان دماوند در رابطه با برگزاری دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی در این شهرستان گفت: این جشنواره با محوریت امام رضا (ع) در راستای گسترش فرهنگ و سیره رضوی برای دومین بار در شش شهرستان استان تهران و در سطح کشور برگزار می‌شود.
وی بیان کرد: شهرستان دماوند در سال گذشته رتبه دوم میزبانی نخستین جشنواره آواها و نواهای استان تهران را کسب کرد.
دومین جشنواره آواها و نواهای رضوی از بخش‌های مهم پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا (ع) است که به میزبانی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.
اختتامیه این جشنواره بعد از برگزاری اجراها در شش شهرستان استان تهران (قدس، قرچک، دماوند، اسلامشهر، پاکدشت و رباط کریم) روز شنبه ۷ مردادماه ساعت ۱۷ در تالار وحدت برگزار و از برگزیدگان تقدیر می‌شود.
منبع: ایرنا
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن