شهر دماوند به استقبال بهار و مسافران نوروزی می‌رود/ احداث ۴ مرکز اقامتی دیگر در شهر دماوند جهت خدمات‌دهی به مسافران

شهردار دماوند از آمادگی این نهاد جهت استقبال از بهار و مسافران نوروزی خبر داد و گفت: چهار مرکز اقامتی دیگر در شهر دماوند جهت خدمات‌دهی به مسافران احداث می‌شود.

به گزارش تاررود، عباس صفری اظهار کرد: یکی از اقدامات ستاد استقبال از بهار شهرداری دماوند شست و شوی معابر، جداول، پیاده روها، تابلوهای راهنمای مسیر و المان های سطح شهر است که به همت نیروهای خدمات شهری دماوند به صورت روزانه و طبق زمان بندی مشخص انجام می شود.

وی افزود: شهر دماوند از قدیم مورد استقبال مسافران قرار می‌گرفت و محل استراحتگاه موقت مسافران عبوری از این منطقه بوده است.

شهردار دماوند با بیان اینکه همچنین منطقه چشمه اعلاء محل ییلاق‌نشینی ناصرالدین شاه بوده است، گفت: در حال حاضر تمام پارک‌های عمومی و دو هتل آماده پذیرایی مسافران در ایام نوروز هستند که هتل‌های موجود دماوند با داشتن ۱۶ سوئیت خدمات شبانه‌روزی به مسافران ارائه خواهند داد.

صفری بیان کرد: چهار مرکز اقامتی دیگر در حال احداث می‌باشد که انشاءلله امیدواریم با تکمیل شدن در اختیار مسافران قرار می‌گیرد و پارک‌های شهربازی پویش، دانش، پارک خانواده و چشمه اعلاء را آماده و اقدام به نصب تجهیزات کرده‌ایم تا شهروندان بتوانند استفاده کنند و از آن بهره‌مند گردند.

وی خاطرنشان کرد: همچنین با همکاری اداره صنعت‌، معدن و تجارت، جهاد شهرستان دماوند و شهرداری ۲ الی ۳ سالن در نظر گرفته تا نمایشگاه بهاره، صنایع‌دستی و محصولات کشاورزی راه‌اندازی شود.

شهردار دماوند تهیه بروشور در ورودی شهر و طرح استقبال از بهار را از برنامه های ویژه نوروز ۹۷ عنوان کرد و گفت: طرح استقبال از بهار در ساعات اولیه انجام می‌شود و مسئولان با دادن بسته‌های معرفی شهر و شاخه گل ورود مردم را به شهر دماوند خوش‌آمد خواهند گفت و در ورودی شهر ستاد سفر در آنجا با نصب چادر از مسافران استقبال خواهد کرد.

وی ادامه داد: با همکاری میراث فرهنگی و اداره آموزش و پرورش و ستاد استقبال از بهار سال خوبی را برای شهروندان دماوندی و مسافران نوروزی آرزومندیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن