طرح تفصیلی شهر رودهن رونمایی شد+تصاویر

در مراسمی با حضورخانواده‌های شهدا و مسئولان، طرح تفصیلی شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند رونمایی شد.

به گزارش تاررود، طرح تفصیلی شهر رودهن با حضور خانواده‌های معظم شهدا، مسؤولان و معتمدان رودهن ابلاغ و رونمایی شد.

مهدی کچویی، شهردار رودهن در گفتگویی اظهار کرد: در طرح تفصیلی، طبق قانون حریم‌ها مشخص می‌شود و شهرها و روستاها حریم خود را می‌شناسند.

وی افزود: حرف اول ما قانون است و ما از قانون تمکین نخواهیم کرد و در طرح تفصیلی رودهن، وسعت جغرافیایی رودهن و روستاهای بخش رودهن مشخص‌شده است.

شهردار رودهن بیان کرد: در طرح تفصیلی به‌تمامی امور فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … به‌طور جامع نگاه شده است و روستاها با شهر رودهن هیچ تفاوتی ندارند و تمامی امکانات برای تمام بخش رودهن است.

وی ادامه داد: تمام روستاها ازجمله گلاهک و مهرآباد بافت روستایی خود رادارند و تقسیمات کشوری کاملاً مشخص است و حریم جغرافیایی و خدمات‌دهی شهر رودهن و روستاها مشخص است و روستاها و شهر رودهن برای من هیچ تفاوتی ندارند و تا آنجایی که قانون اجازه دهد به روستاها هم کمک خواهیم کرد.

کچویی گفت: این کشور با خون هزارها شهید پابرجا مانده است و نباید به خاطر منافع شخصی، حرمت شهدا و خون این عزیزان را زیر پا بگذاریم.

شهردار رودهن افزود: با درایت مقام معظم رهبر و تلاش مسؤولان، قانون به‌خوبی در کشور جاری است و ما در طرح تفصیلی رودهن اولین نکته اجرای قانون بوده است و تمام سعی خود را کردیم تا شرمنده مردم رودهن نشویم.

عباس‌علی عاشقی، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن ضمن خیرمقدم به حضار اظهار داشت: تهیه طرح تفصیلی زحمت تمام مسئولان گذشته رودهن بود و با پیگیری‌های بخشدار، شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن، این طرح ابلاغ و رونمایی شد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای طرح تفصیلی شهر و رونمایی از آن، نگاه به آینده رودهن بوده و تمام امور شهری و امکانات در این طرح دیده‌ شده است.

رئیس شورای اسلامی شهر رودهن گفت: در این طرح، به‌ صورت مقطعی فکر نشده و نگاه به رشد جمعیتی تمام بخش رودهن در آن داشته‌ایم و دیدگاه اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار رودهن پیگیری اصولی بوده است.

عاشقی افزود: یکی دیگر از اهداف طرح تفصیلی رودهن، خواسته مردم رودهن هست و به دنبال آن هستیم با توجه به رشد جمعیتی بخش و شهر، رودهن را در غالب شهرستانی ببینم و برای شهرستان شدن رودهن تلاش جدی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن