عدم تغییر کاربری مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان نیازمند حمایت مسئولان شهری است/ حمایت از ۳۶ زن سرپرست خانوار و ۲۵ معلول در این مجتمع خدمات بهزیستی

رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند با بیان اینکه عدم تغییر کاربری مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان نیازمند حمایت مسئولان شهری است، گفت: ۳۶ نفر زن سرپرست خانوار و ۲۵ نفر معلول تحت حمایت مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان هستند.
حسین بی‌نیاز در گفتگو با تاررود با اشاره به برگزاری نشست هم‌اندیشی اداره بهزیستی شهرستان دماوند با شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کیلان اظهار کرد: این نشست باهدف بررسی عملکرد سازمان بهزیستی در زمینه خدمات‌رسانی به مددجویان تحت پوشش در شهر کیلان و اهمیت حمایت شهردار و شورای اسلامی شهر پرداخته شد.
وی افزود: مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان، فعالیت خود را با تعلیم و تربیت کودکان در مهدکودک‌ها آغاز کرد و پس از مدتی اقدام به برگزاری کلاس‌های آموزشی مانند حوله بافی، گلیم‌بافی، خیاطی و معرق ویژه بانوان سرپرست خانوار و تحت پوشش بهزیستی کرده است.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان دماوند ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر به علت مهاجرت اهالی شهر کیلان، پیشنهاد تغییر کاربری در راستای اهداف سازمان بهزیستی مطرح گردیده است و جلوگیری از این امر، نیازمند حمایت همه‌جانبه مسئولان شهری کیلان است.
بی‌نیاز خاطرنشان کرد: در حال حاضر مجتمع خدمات بهزیستی شهید مطهری کیلان، ۳۶ نفر زن سرپرست خانوار و ۲۵ نفر معلول را تحت حمایت خود قرار داده است و با توجه به ظرفیت‌های موجود شهری، می‌توان زمینه اشتغال مانند راه‌اندازی گروه همیار زنان سرپرست خانوار تحت حمایت و احداث گلخانه را در این منطقه ایجاد کرد.
وی در ادامه با اشاره به‌ضرورت مناسب‌سازی معابر و اماکن عمومی در سطح شهر کیلان تأکید کرد: این امر باید به‌منظور رفاه حال و معلولان و تسهیل در تردد جانبازان و سالمندان، توسط شهرداری کیلان محقق گردد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن