عصر شعر «یاد باد آن روزگاران یاد باد» و ورکشاپ تابلوهای ماندگار در دماوند برگزار شد

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند از برگزاری عصر شعر «یاد باد آن روزگاران یاد باد» و ورکشاپ تابلوهای ماندگار با مضمون عزاداری ایام امام حسین(ع) و دفاع مقدس در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند خبر داد.
به گزارش تاررود، حسین ناصری ضمن گرامیداشت یاد شهدا در خصوص نشست عصر شعر«یاد باد آن روزگاران یاد باد» اظهار کرد: این برنامه با حضور جمعی از شعرای شهر دماوند، آبسرد و کیلان در محل فرهنگسرای کوثر برگزار شد و بیش از ۱۵ اثر از شعرهای این افراد با مضمون عاشورایی، دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم قرائت گردید.
وی افزود: افراد شرکت‌کننده در این نشست توسط اساتید در خصوص وزن، قافیه، مضمون و سبک شعر آموزش لازم را دریافت کردند و تعداد ۱۶ نفر از این افراد موفق به چاپ کتاب‌های مختلف شدند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان دماوند از چاپ کتاب‌های این شعرا به عنوان دستاورد مهم ادبی به ویژه در نمایشگاه آثار مولفان یاد کرد.
ناصری ادامه داد: همچنین کانون بسیج هنرمندان دماوند برنامه‌های ویژه‌ای در خصوص رونمایی از کتاب‌های آیینی و سنتی و اشعار دفاع مقدس در آینده‌ای نزدیک در نظر دارد که مورد توجه قرار خواهد گرفت.
وی همچنین از برگزاری ورکشاپ ویژه انجمن هنرهای تجسمی با همکاری کانون بسیج هنرمندان خبر داد و بیان کرد: در این ورکشاپ تعداد هشت نفر از هنرمندان هنرهای تجسمی اقدام به تکمیل تابلوهای خود در زمینه دفاع مقدس در سبک‌های مختلف کردند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن