قبولی صدرصدی هنرآموزان تکواندو شهرستان دماوند در آزمون دوره ۲۳۹ کمربندهای قرمز و مشکی دان یک

رئیس هیئت تکواندو شهرستان دماوند از قبولی صدرصدی هنرآموزان تکواندوکاران این شهرستان در آزمون دوره ۲۳۹ کمربندهای قرمز و مشکی دان یک فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران خبر داد.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، رشید امیران اظهار کرد: آزمون دوره ۲۳۹ کمربند قرمز و مشکی استان تهران روز پنجشنبه به میزبانی شهرستان شهریار با حضور ممتحنین رسمی فدراسیون تکواندو جمهوری اسلامی ایران برگزار شد و از شهرستان دماوند ۱۱ تکواندوکار نیز در این دوره آزمون شرکت کردند.
وی افزود: خوشبختانه همه هنرآموزان با کسب حداکثر امتیازات لازم در آیتم‌های آزمون شامل اجرای فرم، اجرای ضربات پا به‌صورت زمینی و پرشی، مبارزه، آمادگی جسمانی و شکستن اجسام موفق به قبولی در آزمون شدند.
رئیس هیئت تکواندو شهرستان دماوند در ادامه معرفی به اسامی قبول شدگان در آزمون دوره ۲۳۹ کمربندهای قرمز و مشکی دان یک اشاره کرد و گفت: در این دوره از آزمون رادمان علیخانی، محمدمهدی ولی‌الهی، مرتضی دلدار، امیر عباس پروهان، مهرداد رسولی، محمدعلی زندی، خداداد توحیدی، ابوالفضل داودی و محمد مرادی با کمربند قرمز و همچنین اشکان لامعی و مهدی مهدی خانی با کمربند مشکی دان یک موفق به قبولی شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن