قول مساعدت مسئولان جهت مستندسازی املاک و اراضی ورزشی در روستاهای بخش مرکزی دماوند/ رفع مشکلات پیست‌آبعلی با مستندسازی املاک ورزشی در آینده

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از قول مساعدت مسئولان جهت مستندسازی زمین‌ها و املاک ورزشی در روستاهای بخش مرکزی دماوند خبر داد و گفت: مشکلات پیست‌آبعلی با مستندسازی املاک ورزشی در آینده رفع می‌شود.

به گزارش تاررود، امید قمی اظهار کرد: با توجه به املاک و مستغلات موجود در شهرستان دماوند یکی از مشکلاتی که در زمینه تخصیص بودجه برای احداث و راه‌اندازی مجموعه‌های ورزشی و ورزش روستایی وجود دارد، عدم مستندسازی و سندیت املاک است.

وی افزود: در این خصوص نشستی با حضور کارشناسان اداره تربیت‌بدنی، ۲۱ دهیار و نماینده بخشداری برگزار شد و برای نخستین‌بار بحث مستندسازی املاک و مستغلات ورزشی در شهرستان دماوند مورد بررسی قرار گرفت.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند از وجود ۲۱ مکان و سالن ورزشی مختص به اداره تربیت‌بدنی در شهرستان دماوند خبر داد و گفت: با توجه به اهمیت موضوع، مشاور ویژه‌ای از سوی اداره کل در این خصوص تعیین گردید تا در خصوص مستندسازی املاک و مستغلات تربیت‌بدنی در شهرستان دماوند به ما کمک کنند.

قمی خاطرنشان کرد: امیدواریم که بتوانیم تا پایان سال جاری حداقل ۱۰ سند در این زمینه اخذ کرده و مابقی را در سال آینده مورد بررسی قرار دهیم؛ اما در این خصوص نیاز به همکاری صددرصد دهیاری، بخشداری و ارگان‌هایی مانند مسکن‌‌وشهرسازی و منابع‌طبیعی داریم تا بتوانیم اقدامی نیز در راستای ورزش روستایی انجام دهیم.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دماوند تصریح کرد: مبنای ما بر برپایی نشست‌های تخصصی در روستاها با حضور دهیار و نماینده بخشداری است تا بتوانیم برای ارگان‌هایی که در زمینه اخذ سند دچار مشکل هستند با همکاری فرمانداری و مسئولان برنامه‌ریزی کنیم.

قمی با بیان این که شهرستان دماوند پیش‌قراول استان تهران در زمینه مستندسازی املاک ورزشی است، بیان کرد: با انجام مستندسازی می‌توان جلوی بسیاری از زمین‌خواری‌ها و مشکلات ناشی از آن به ویژه در پیست‌آبعلی و سایر مکان‌ها را بگیریم که این امر به دلیل عدم مستندات قانونی صورت می‌گرفت و امیدواریم که در آینده بتوانیم اقدامات خوبی در راستای افزایش سرانه ورزشی روستایی انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن