ماجرای قتل ۲ نفر توسط مرد میانسال در رودهن به خاطر رابطه شیطانی/ بخشش قاتل برادر و زن غریبه پس از ۷ سال

مرد میانسال که هفت سال قبل برادر معتاد خود و زنی جوان را هنگام مصرف مواد‌مخدر به قتل رسانده با جلب رضایت اولیای‌دم از قصاص نجات یافت.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، نهم آذرماه سال ۸۹، مأموران پلیس از مرگ مشکوک زنی جوان در یکی از سوله‌های شهر رودهن باخبر و راهی محل شدند.

جسد متعلق به زن ۲۷ ساله‌ای به نام مهناز بود که بر اثر اصابت چاقو به گردنش کشته شده بود.

مأموران با بررسی محل، در قسمت دیگری از سوله جسد مرد جوانی را کشف کردند که به همان شیوه به قتل رسیده بود. بعد از انتقال دو جسد به پزشکی قانونی کارآگاهان پلیس، با بررسی شماره‌ تلفن زن جوان دریافتند آخرین تماس وی با راننده یکی از آژانس‌های محل بوده است که شب حادثه با آن خودرو به سوله رفته است. به این ترتیب راننده خودرو شناسایی و بازداشت شد.

او گفت: مهناز را می‌شناختم. او خیلی اوقات تماس می‌گرفت تا او را به جایی که می‌خواست برسانم. مهناز و همسرش معتاد بودند و خودش برای تهیه مواد با مردان زیادی در تماس بود. اخیراً نیز با دو برادر رفت و آمد داشت. با توضیحات راننده آژانس مشخص شد، جسد مرد ناشناس متعلق به افشین، یکی از برادرهایی است که با مهناز رفت و آمد داشته است.

به این ترتیب تحقیقات وارد مرحله‌ای تازه شد و مأموران توانستند علی ۵۷ ساله‌-‌برادر افشین- را شناسایی و بازداشت کنند. او در همان مراحل اولیه بازجویی به قتل مهناز و برادرش اعتراف کرد و گفت: آنها با هم ارتباط داشتند و هر دو معتاد به مواد مخدر بودند. چندبار با افشین صحبت کردم و گفتم مهناز شوهر دارد و صاحب دو فرزند است، به همین خاطر از او خواستم ارتباطش را با او را قطع کند، اما حرفم برایش اهمیتی نداشت و کار خودش را می‌کرد.

روز حادثه وقتی وارد سوله شدم، آنها در حال کشیدن مواد بودند و سوله را دود گرفته بود. کنار برادرم نشستم و دوباره او را نصیحت کردم که ناگهان شروع به داد و فریاد کرد و چاقو کشید.

من هم عصبانی شدم و با چاقو چند ضربه به هر دو نفر آنها زدم. برادرم هنوز نفس می‌کشید و در حال فرار بود. دنبالش رفتم و او را سوار ماشین کردم تا به بیمارستان برسانم که در راه فوت کرد. مجبور شدم او را دوباره به سوله برگرداندم و بعد از آن فرار کردم.

بعد از اقرارهای متهم و بازسازی صحنه جرم پرونده به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد. در جلسه رسیدگی مادر افشین اعلام گذشت کرد، اما دخترش درخواست قصاص داشت.

در ادامه فرزندان مهناز نیز با پرداخت دیه اعلام گذشت کردند. بنابراین متهم به قصاص محکوم شد. رأی دادگاه بعد از تأیید در دیوان عالی کشور در آستانه اجرا قرار داشت که ‌دختر افشین از عموی خود اعلام گذشت کرد بنابراین متهم از چوبه دار فاصله گرفت.

به این ترتیب متهم روز گذشته از جنبه عمومی جرم مقابل هیئت قضایی به ریاست قاضی عبداللهی قرار گرفت و بعد از قرائت کیفرخواست در حالی که سرش را پایین انداخته بود، گفت: باور کنید برادرم را دوست داشتم و آینده او برایم مهم بود. روز حادثه ناچار شدم با آنها درگیر شوم. در این چند سال سختی زیادی کشیدم و توانستم رضایت اولیای‌دم را جلب کنم. حالا از قضات تقاضای تخفیف در مجازاتم را دارم.

در پایان هیئت قضایی بعد از شور، متهم را با احتساب روزهای بازداشت به ۹ سال حبس محکوم کرد.

منبع: جوان/ تابناک

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن