متحد شدن گروه های مقاومت، استخوان های اسرائیل را خرد خواهد کرد

امام جمعه شهرستان دماوند با اشاره به اینکه ترامپ با تصمیم اخیر خود ناخواسته به فلسطین خدمت کرد و فرصت طلایی برای حل مسئله قدس شریف در اختیار مسلمانان جهان قرار داد، گفت: متحد شدن گروه های مقاومت شیعه و سنی، استخوان های اسرائیل را خرد خواهد کرد و سرعت نابودی این جرثومه فساد دوچندان خواهد شد.

به گزارش تاررود، حجت الاسلام و المسلمین کاظم فتاح دماوندی روز جمعه در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته شهر دماوند که با حضور نمازگزاران در مسجد جامع شهر برگزار شد به فرمایشات داهیانه مقام معظم رهبری در جمع میهمانان کنفرانس وحدت اسلامی و مسئولان نظام اشاره و اظهار کرد: دشمنان هر روز برای مقابله با جبهه اسلامی مقاومت که در راس آن ایران اسلامی و مقتدر قرار دارد، برنامه ها و توطئه های جدید دارند.

وی ادامه داد: وقتی طرح آمریکائی اسرائیلی داعش با شکست مواجه شد، آنان به فکر طراحی برنامه جدیدی افتادند تا به نوعی کشورهای منطقه را به یکدیگر مشغول کنند، آتش بیفرزند و خود را در حاشیه امن نگه دارند.

این مقام مسئول بیان کرد: رهبر معظم انقلاب اسلامی در این دیدار فرمودند که فرعون زمان را بشناسید؛ فرعون امروز آمریکا و رژیم صهیونیستی و شهوترانان دنیا طلب منطقه هستند.

امام جمعه شهرستان دماوند با بیان اینکه امروز جمهوری اسلامی ایران با قدرت و اقتدار می تواند مانع تحقق اهداف شوم دشمن در منطقه شود، گفت: پیروزی ما بر داعش نمونه ایی از اقتدار بود و ما به دنبال ثبات و آرامش در منطقه هستیم و از جنگ و درگیری استقبال نمی کنیم چون جنگ های منطقه ایی به نفع دشمنان ماست.

حجت الاسلام فتاح دماوندی با بیان اینکه رهبر انقلاب فرمودند ما هیچ اختلافی با ملت های مسلمان نداریم و اهل وحدت هستیم، خاطرنشان کرد: بنای ما نصیحت است و بدانید عاقبت دولتهایی همچون عربستان که سیاستشان جنگ طلبی است، نابودی خودشان است.

وی با اشاره به توطئه جدید دشمن، گفت: آنان اعلام انتقال پایتخت رژیم صهیونیستی بر قدس شریف داده اند و ترامپ با این کار بار دیگر حماقت خود را ثابت و در پایان هفته وحدت، با اقدام خود عملا مسلمانان جهان را به یکپارچگی و وحدت دعوت کرد.

خطیب جمعه دماوند با بیان اینکه اقدام اخیر ترامپ موجب شد تا دوباره مسئله فلسطین و قدس شریف، مسئله اول جهان اسلام تبدیل شود، گفت: امروز نگاه همه مسلمانان جهان دوباره به سوی قدس شریف دوخته شده است و با تصمیم اخیر رئیس جمهور آمریکا موج جدیدی از خیزش ها در میان ملت های مسلمان شکل گرفته و انتفاضه های جدید راه افتاده است.

منبع: ایرنا

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن