مصطفی علی قربانی به عنوان رئیس جدید آموزشکده سما دماوند منصوب شد

مراسم تودیع و معارفه رئیس آموزشکده سما دماوند با حضور مسئولان برگزار شد و در حکمی از سوی ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند مصطفی علی قربانی به عنوان رئیس جدید این مرکز آموزشی معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، محمود صفری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های انجام شده در دوران مسئولیت رئیس سابق آموزشکده سما اظهار کرد: انتخاب معاونان مختلف از جمله معاونت سما از طریق سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی و از بین دو نفری است که واحدها برای پست مشخصی انتخاب می‌کنند و در مورد علیان نیز همین کار صورت گرفت.

وی با توجه به سوابق اجرایی مصطفی علی قربانی رئیس جدید آموزشکده سما گفت: قربانی دارای سوابق خوب آموزشی و اجرایی است و بنده امیدوارم با تجربه مدیریتی خوبی که در مرکز بومهن داشته‌اند، در مسئولیت جدید هم موفق باشند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند توصیه‌هایی را به رئیس و کارکنان آموزشکده سما ارائه و بیان کرد: اخلاق‌مداری و تعامل و تکریم ارباب رجوع، توجه به صرفه‌جویی، انجام به موقع کارهای دانشجویان، جذب رشته‌های جدید، نظارت بر کار کارکنان و انجام تبلیغات جدید در جذب دانشجو از جمله خواسته‌های بنده از رئیس و کارکنان این آموزشکده است.

حمید محمد علیان، رئیس سابق آموزشکده سما دماوند با اشاره به گزارش کوتاهی از عملکرد شش ساله خود در آموزشکده سما اظهار کرد: در مدت شش سال مسئولیت خود تلاش کردم تا با حفظ آموزشکده در راستای ارتقای آن کوشا باشم و لازم می‌دانم از همکاری صمیمانه کارکنان سما تشکر کنم.

وی ادامه داد: امیدوارم کاستی‌ها را ببخشید و در راستای ارتقای این مرکز آموزشی در کنار سایر دوستان کمک خواهم کرد.

مصطفی علی قربانی ، رئیس جدید آموزشکده سما دماوند گفت: امیدوارم با کمک همکاران سما و با تجربه‌ای که از دوران مسئولیت خود در معاونت اداری مالی مرکز بومهن داشته‌ام بتوانم این مرکز علمی را حفظ و گسترش دهم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن