مصوبه محل احداث پناهگاه سگ‌های بلاصاحب در منطقه گندک دماوند بزودی اجرایی می‌شود/ تسریع در عملیات ساخت و نصب خط پردازش تفکیک پسماند شهری

مسئولان شهرستان‌های دماوند و پردیس از سایت دفن پسماند گندک دماوند به همراه شهرداران هفت شهر شرق استان تهران بازدید میدانی کردند.
به گزارش تاررود، در این بازدید میدانی آرش شهریور، مدیرعامل شرکت مدیریت پسماند شهرستان‌های دماوند و پردیس گزارش کاملی از عملکرد شرکت پاک راستین سپهر در چند ماهه گذشته را ارائه نمود و همچنین در خصوص عملیات راهسازی، نصب باسکول و استقرار سوله خط پردازش و دفن بهداشتی توضیحاتی ارائه کرد.
وی در خصوص چشم‌انداز و برنامه بلند مدت شرکت پاک راستین سپهر در حوزه تفکیک از مبدأ و آموزش شهروندی و همچنین کنترل شیرابه و گاز و کنترل سیلاب، سایت پلان محل دفع گندک گزارش ارائه داد و خواستار حمایت و همکاری تمامی شهرداری‌های شهرستان‌های دماوند و پردیس به لحاظ حساسیت موضوع محیط زیست و رفع مشکلات ناشی از عدم توجه به پسماند و نخاله‌های ساختمانی در شرق استان تهران گردید.
در این بازدید مسئولان شهرستان‌های دماوند و پردیس از محل احداث پناهگاه سگ‌های بلاصاحب بازدید کرده و در خصوص طرح ساخت این پناهگاه به صورت شفاهی موافقت خود را به عمل آوردند و مقرر گردید در نخستین نشست هیئت مدیره شرکت مدیریت پسماند این شهرستان‌ها به عنوان مصوبه در دستور کار قرار گیرد.
مسئولان پس از بازدید از سوله پردازش و دفن پسماند، ضمن ابراز امیدواری نسبت به اینکه هرچه سریعتر خط پردازش مکانیزه نصب و در مراحل بعد تولید کود کمپوست صورت پذیرد.
در ادامه این بازدید عباس صفری، شهردار دماوند ضمن تشکر از حضور مدعوین ابراز امیدواری کرد که چنین بازدیدهایی در آینده از مراحل اجرای پروژه‌ها صورت گیرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن