ملت ایران از تهدیدهای ترامپ نخواهد ترسید/ ترامپ یک بار تاریخ معاصر ایران را مطالعه کند

امام جمعه دماوند با بیان این که ملت ایران از تهدیدهای ترامپ نخواهد ترسید، گفت: آقای ترامپ یک بار تاریخ معاصر را بخواند و ملت ایران را بشناسد.
به گزارش تاررود، حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، در خطبه های نماز جمعه شهرستان دماوند، طی سخنانی به اظهارات ضد ایرانی و ضد برجامی رییس جمهور امریکا اشاره کرد و گفت: این اظهارات بار دیگر، عمق دشمنی های امریکا با ملت و دولت ایران را نشان داد، ترامپ در حمله لفظی علیه تعدادی از کشورها از جمله ایران چیزی کم نگذاشت.
وی اضافه کرد: شدت حملات ترامپ در سخنرانی علیه ایران به حدی بود، که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسراییل را ذوق زده کرد و در توئیتی به زبان عبری، سخنان ترامپ را شجاعانه ترین سخنرانی در سازمان ملل طی ۳۰ سال گذشته دانست.
امام جمعه دماوند با بیان این که ترامپ ایران را مظهر خشونت و هرج و مرج دانست، تاکید کرد: وی از حمایت ایران از حزب الله لبنان و انصار الله یمن و حکومت بشار اسد در سوریه می سوزد و توافق هسته ای را بدترین توافق نامه در طول تاریخ امریکا می داند و از القاب پلید، فاسد یاغی، دیکتاتوری و شریر برای ایران و کره شمالی استفاده کرده و به انتقاد از وضعیت دموکراسی در ایران پرداخت.
فتاح دماوندی گفت: دولت امریکا باید ۲۵ مهرماه گزارش خود در خصوص پایبندی ایران به مفاد برجام به کنگره ارائه کند و اگر پایبندی ایران تایید نشود، کنگره ۲ ماه فرصت خواهد داشت که در مورد سرنوشت برجام تصمیم بگیرد، اما مقامات اروپایی، به دور انداختن توافق هسته ای را خطایی بزرگ می دانند.
وی گفت: ملت ایران برای سخنرانی صهیونیسم پسند ترامپ ارزشی قائل نیست، ملت ما از ۸ سال جنگ تحمیلی و اوج تحریم ها سربلند خارج شد، آقای ترامپ یک بار تاریخ معاصر را بخواند و ملت ایران را بشناسد و در کوچه های خلوت عربده نکشد، ترامپ باید بداند، ملتی که عاشورا دارد تهدید پذیر نیست، امروز همه گزینه های ما روی میز است و گوش به فرمان رهبر هستیم و از رییس جمهور کشورمان حمایت می کنیم، ملت ایران با ترفندهای قرون وسطایی سران فتنه جوی امریکا بازیچه دست آن ها نخواهد شد.
امام جمعه دماوند گفت: اگر خدای نکرده، امریکا و اسراییل کوچک ترین خطایی کنند، تمام منافع ان ها در سراسر جهان مورد تهدید قرار خواهد گرفت و از دست سپاهیان پر قدرت اسلام، سیلی محکمی خواهند خورد.
خطیب روز جمعه دماوند سپس به فرا رسیدن هفته دفاع مقدس اشاره کرد و گفت: هفته دفاع مقدس، به خوبی یادآوری می کند، که امریکا و عمال آن توانایی ضربه زدن به کشور ما را ندارند، بسیجیان، سپاه، ارتش، نیروهای نظامی و انتظامی و علمداران با غیرت این مرز و بوم ادامه دهنده راه علمدار رشید کربلا هستند و ترسی از تهدیدهای دشمنان ندارند.
وی در ادامه به آغاز سال تحصیلی اشاره کرد و گفت: تلاقی ماه محرم با مهرماه، باید سبب کسب معنویت، علم و دانش و معرفت و دوری از گناهان باشد، ماه محرم ماه امر به معروف و نهی از منکر است که با ماه کسب علم و دانش قرین شده است و این بهترین فرصت برای رشد معنوی و علمی است.
منبع: مهر
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن