نشست هماهنگی راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهرستان دماوند برگزار شد

نشست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان دماوند با محوریت راهپیمایی روز ۱۳ آبان با حضور مسئولان در دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار شد.
به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین کاظم فتاح‌دماوندی، امام جمعه شهرستان دماوند در این نشست با تاکید بر حضور حداکثری دانش‌آموزان در راهپیمایی روز ۱۳ آبان اظهار کرد: شورای هماهنگی تبلیعات اسلامی در سراسر کشور مسئولیت برگزاری راهپیمایی‌های ملی را برعهده دارد و به این ترتیب در شهرستان دماوند نیز شاهد برگزاری راهپیمایی پرشور و منسجم در این خصوص خواهیم بود.
وی افزود: ۱۳ آبان یادآور سه حادثه است که این حوادث شامل تبعید امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، کشتار دانش‌آموزان در تهران در سال ۱۳۵۷ و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۱۳۵۸ است که هر سه حادثه در اتحاد مردم علیه استکبار جهانی نقش به‌سزایی داشت.
امام جمعه شهرستان دماوند با استناد بر فرمایش امام امت مبنی بر حادثه تسخیر سفارت آمریکا به عنوان انقلاب دوم در ایران تصریح کرد: آمریکای سال ۴۳ با سال ۵۷ و هم‌اکنون هیچ تفاوتی ندارد و ذات استکباری خود را خواهد داشت و پیرو حوادث اخیر و یاوه‌گویی‌های آمریکا علیه ملت و دولت ایران، همه جهان شاهد حضور مردم در صحنه خواهند بود و با انسجام ما در این راهپیمایی، آمریکا از مواضع خود عقب‌نشینی خواهد کرد.
فتاح دماوندی تصریح کرد: شهرستان دماوند در روز شنبه ۱۳ آبان راهپیمایی باشکوهی با حضور دانش‌آموزان و اقشار مردم خواهد داشت و مسلما همه افراد به جهت بازتاب خبری این شهرستان کمک می‌کنند.
وی در خصوص مسیر راهپیمایی در شهر دماوند اظهار داشت: راهپیمایی ۱۳ آبان در شهر دماوند از میدان امام خمینی(ره) آغاز و تا میدان ۱۷ شهریور ادامه دارد و با برنامه‌هایی مانند سخنرانی، اجرای سرود، قطعنامه و به آتش کشیدن پرچم ‌آمریکا و اسرائیل همراه است و همچنین راهپیمایی در شهرهای کیلان، آبسرد و رودهن نیز برگزار می‌‌شود.
امام جمعه شهرستان دماوند در خصوص دستاورد حاصل از حضور مردم در راهپیمایی گفت: هر زمان که مردم وحدت خود را به نمایش بگذارند تاثیر داخلی و خارجی به همراه دارد؛ در عرصه داخلی موجب دلگرمی افراد به آرمان‌های امام و مقام معظم رهبری، تقویت وحدت و ارتقای اقتصاد و فرهنگ می‌شود و در عرصه خارجی دشمنان حساب کار خود را کرده و می‌فهمند که ملت ایران با تهدیدهای لفظی رئیس جمهور آمریکا عقب‌نشینی نمی‌کنند.
فتاح دماوندی تصریح کرد: ایران در زمان پهلوی حیاط خلوت آمریکا بود و ۴۰ سال می‌نالند که چرا این حیاط خلوت و منابع عظیم را ازدست داده‌اند.
وی بیان کرد: ایران در حال حاضر استقلال سیاسی دارد و با عمل به فرمایش معظم رهبری در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال شکوفایی‌های خوبی در عرصه اقتصادی خواهد داشت و به امید خدا مردم با تکیه به قرآن و اهل بیت در عرصه فرهنگی گام‌های بلندی را برمی‌دارند.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن