نصب فیلترهای آلودگی‌ هوا در کارگاه‌های تولیدی ریخته‌گری روستای اسلام‌آباد دماوند/ عدم استقبال از تولیدات کارگاه‌های منبت‌کاری روستای آیینه‌‎ورزان

معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند در راستای حمایت از تولید کنندگان و بررسی مشکلات آنان از کارگاه‌های ریخته‌گری و منبت‌کاری بازدید کرد.
به گزارش تاررود، در این بازدید ابتدا سیاوش نوری معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری از کارگاه‌های ریخته‌گری شیرآلات واقع در روستای اسلام‌آباد بازدید کرد و از نزدیک در جریان برخی از مشکلات این کارگاه‌ها همچون آلودگی‌های صوتی و محیطی، کمبود فضای تولید و مشکل گاز بهای این کارگاه‌ها قرار گرفت.
کارگاه‌های تولیدی ریخته‌گری برای برخی از اهالی روستا مشکلاتی ایجاد کرده که در این بازدید مقرر شد، کارگاه‌های ریخته‌گری با نظارت محیط زیست نسبت به نصب فیلترهای لازم جهت کاهش آلودگی‌ها اقدام نمایند.
معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری شهرستان دماوند همچنین در ادامه این بازدید از کارگاه‌های منبت‌کاری واقع در روستای آیینه‌‎ورزان بازدید کرد.
مشکلاتی همچون فضای کم کارگاهی، عدم استقبال از تولیدات این کارگاه‌ها و نبود یک تشکل منسجم به منظور پیگیری امور این کارگاه‌ها و رونق کسب و کار در این بازدید از سوی هنرمندان تولید کننده به آگاهی معاون برنامه‌ریزی و اداری مالی فرمانداری رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن