نمایشگاه نقاشی «نقش مهر» در شهر دماوند گشایش یافت/ ثبت اثر نقاشی از شهید «محسن حُجَجی» در این نمایشگاه توسط هنرمندان دماوندی

نمایشگاه نقاشی «نقش مهر» در شهر دماوند به همراه سبک‌های مختلف همچون روئال، اکسپرسیونیسم و کوبیسم توسط دو هنرمند این شهر با حضور مسئولان گشایش یافت.
به گزارش تاررود، نفیسه درویشی، مسئول برگزاری نمایشگاه نقاشی «نقش مهر» در دماوند در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه هنری اظهار کرد: این نمایشگاه با رونمایی از ۴۵ اثر هنری ثبت شده در سبک‌های مختلف شامل روئال، اکسپرسیونیسم و کوبیسم از اینجانب و هنرمند دیگری «فاطمه درویشی» در فرهنگسرای کوثر شهر دماوند برپا شده است.
وی در خصوص آغاز فعالیت خود در عرصه هنری نقاشی گفت: بنده از سال ۱۳۹۲ تاکنون ضمن گذراندن دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای همچون سیاه قلم و نقاشی درجه ۱ و ۲ در این عرصه هنری فعالیت دارم و موفقیت امروزی که شاهد آن هستیم را با تلاش استاد عزیز و بزرگوارم «تهمینه عزیزی» و حمایت خانواده خود بدست آورده‌ام.
این هنرمند دماوندی بیان کرد: نمایشگاه نقاشی «نقش مهر»، از امروز یکشنبه ۱۹ الی ۲۵ شهریور ماه سال جاری پذیرای عموم مردم می‌باشد و علاقه‌مندان به این عرصه می‌توانند، در روزهای برگزاری این نمایشگاه از ساعات ۱۰ صبح الی ۱۹ عصر به مجتمع فرهنگی و هنری کوثر شهر دماوند مراجعه نمایند.
درویشی برگزاری این نمایشگاه‌ها در این عرصه هنری را گامی در جهت شناساندن اینگونه سبک‌های هنری نقاشی در بین مردم و دیگر هنرجویان دانست.
مسئول برگزاری نمایشگاه نقاشی «نقش مهر» در دماوند از زحمات و حمایت‌های دست‌اندرکاران برگزاری این نمایشگاه همچون مسئولان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهرداری و شورای اسلامی شهر، انجمن‌هنرهای تجسمی تقدیر و تشکر کرد.
لازم به ذکر است در این نمایشگاه نقاشی اثر نقاشی از شهید مدافع حرم “محسن حُجَجی” با هنرنمایی «فاطمه درویشی» و «نفیسه درویشی» به نمایش گذاشته شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن