نمایشگاه کتاب در شهر رودهن گشایش یافت

به مناسبت هفته کتاب و کتاب‌خوانی، نمایشگاه کتاب به مناسبت هفته کتاب و کتابخوانی در شهر رودهن واقع در شهرستان دماوند گشایش یافت.
به گزارش تاررود، در راستای گسترش فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی و همزمان با هفته کتاب، نمایشگاه کتاب با حضور امام جمعه رودهن، بخشدار، رئیس شورای اسلامی شهر رودهن، شهردار رودهن، رئیس کلانتری بخش رودهن، رئیس اداره ورزش و جوانان و دیگر مسؤولان افتتاح شد.
مهدی کچویی، شهردار رودهن در حاشیه این مراسم اظهار داشت: این نمایشگاه با هدف تشویق و ترغیب آحاد جامعه به‌ویژه نوجوانان و جوانان به فرهنگ کتاب‌خوانی و مطالعه بیشتر و همچنین نهادینه کردن فرهنگ مطالعه و رونق بازار کتاب برپا شده است.
وی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری شورای اسلامی شهر و شهرداری رودهن برگزار و بیش از دو هزار عنوان که بالغ‌بر ۲۰ هزار جلد کتاب بوده، به نمایش عموم گذاشته شده است.
شهردار رودهن اظهار امیدواری کرد: با ارائه آثار مکتوب نویسندگان و صاحبان اندیشه در سال‌های اخیر، علاقه‌مندان با افکار و اندیشه‌های نو و به‌روز و مورد نیاز خود و جامعه آشنا می‌شوند.
نمایشگاه کتاب رودهن به مدت ۱۰ روز برپاست و علاقه‌مندان برای بازدید می‌توانند هر روز از این نمایشگاه که جنب آب‌نمای شهر رودهن دایر شده است، بازدید به عمل آورند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن