نمایش مذهبی «آن کس که نیامده می‌داند» در شهر دماوند به اجرا درآمد+تصاویر

نمایش مذهبی «آن کس که نیامده می‌داند» منتخب جشنواره ملی صاحب‌دلان از عاشورا تا اربعین در سالن فرهنگی مسجد امام سجاد (ع) شهرک روح‌افزا واقع در شهر دماوند در حال اجراست.
به گزارش تاررود، کارگردان تئاتر «آن‌کس که نیامده می‌داند» در حاشیه اجرای این نمایش در گفتگویی اظهار کرد: این نمایش با تمرین سه ماهه گروه تئاتر «متین» روی صحنه رفته است.
محسن متین‌وفا اضافه کرد: این تئاتر بن‌مایه دینی دارد و قصد و هدف این گروه انجام و اجرای تئاتر با مضامین دینی است که حدود چهار سال است که با همکاری هیئت امنای مسجد امام سجاد (ع) شهرک روح‌افزا واقع در شهر دماوند فعالیت می‌کند.
وی گفت: این امر سبب شده تا تئاتر در مسجد رونق بگیرد و همانطور که فرمایش مقام معظم رهبری است، واحدهای فرهنگی در مساجد باید پررنگ باشند.
*اداهای روشن‌فکری سبب دل‌زدگی مردم از تئاتر می‌شود
کارگردان تئاتر «آن‌کس که نیامده می‌داند» افزود: متأسفانه در پایتخت برخی موضوعات سطحی موجب ایجاد یک تئاتر می‌شود و به تبع آن شهرستان‌ها بیماری تاول زده پایتخت را کپی می‌کنند.
متین‌وفا خاطرنشان کرد: نخستین بار است که گروه تئاتری در کشور خود را وقف کرده است و ما با این کار می‌خواهیم موضوعات دینی را وارد تئاتر کنیم.
وی ادامه داد: مسجد می‌تواند به پایگاه هنری تبدیل شود و قابلیت مطرح شدن در سطح کشور را دارد؛ در این صورت گروه‌های تئاتر مذهبی و دینی نظام‌مند می‌شوند و انحرافات کنترل می‌شود.
کارگردان تئاتر «آن‌کس که نیامده می‌داند» در رابطه با استقبال از دیدن این نمایش تصریح کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این نمایش شده است که در چند شب آینده هم علاقمندان می‌توانند برای مشاهده حضور پیدا کنند.
متین‌وفا تأکید کرد: حضور امام جمعه شهرستان دماوند برای تماشای اجرای این تئاتر به منزله حمایت معنوی ایشان بوده و برای ما بسیار با ارزش است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن