هجدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب و دفاع مقدس شهر آبسرد برگزار شد+تصاویر

همزمان با شب شهادت امام جعفر صادق(ع)، هجدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد واقع در توابع شهرستان دماوند برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری تاررود، هفدهمین یادواره ۵۵ شهید انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس شهر آبسرد با سخنرانی معاون سیاسی شورای سیاستگذاری ائمه کشور و مداحی حسن اسد الهی در مسجد حضرت ولیعصر (عج) این شهر برگزار گردید.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین علیزاده، معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در این مراسم ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت امام جعفر صادق (ع) اظهار کرد: ۵۰ هزار مستشار آمریکایی در این کشور، مست غارت بودند و با استدلال حق توحش، ملت ایران را تحقیر می‌کردند و این ملت با انقلاب سیلی محکم به آمریکا زد.
وی افزود: برخی با سایه جنگ مردم را می‌ترسانند؛ در حالی که آن روز که آمریکا در اوج قدرت و انقلاب ما نهالی بود، آنها را شکست دادیم.
معاون سیاسی شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه سراسر کشور با اشاره به همایش منافقان در فرانسه، خاطرنشان کرد: آنها متأسفانه ادعا کردند برخی شعارها در میتینگ‌های انتخاباتی را کانالیزه کردند و باید حواسمان باشد.
علیزاده با بیان اینکه سایه جنگ را غفلت بر سر کشور می‌آورد، ادامه داد: غفلت از مردم، ایجاد شکاف بین مردم و ایجاد دودستگی و دوگانگی در کشور از جمله این غفلت‌ها است.
وی غفلت از مصالح ملی و منویات رهبر انقلاب را دیگر عوامل ایجاد سایه جنگ بر سر کشور دانست و بیان کرد: باید نگاهمان به انگشت اشاره رهبر انقلاب باشد تا انسجام ملی تقویت و دشمن ناامید شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن