همایش «گام آخر» ویژه دانش‌آموزان کنکور سال ۹۶ در شهرستان دماوند برگزار شد

همایش «گام آخر» ویژه دانش‌آموزان کنکور سال ۹۶ در شهرستان دماوند با شرکت ۱۶۰ نفر دانش‌آموز دختر و پسر در سالن اجتماعات قدسیه آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، مهرداد پورفتحی، رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند در حاشیه همایش مشاوره انتخاب رشته دانش‌آموزان و آشنایی با رتبه‌ها و دانشگاه‌ها اظهار کرد: با توجه به اعلام نتایج کنکور سال ۹۶، این همایش تحت عنوان «گام آخر» ویژه دانش آموزان شهرستان دماوند برگزار شد.

وی افزود: اهداف ما در این همایش شامل کاهش استرس دانش‌آموزان، آشنایی با دانشگاه‌ها و رشته‌های دانشگاهی و رتبه‌های برتر در سال گذشته می‌باشد. رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند ادامه داد: سعی ما به‌عنوان متولیان آموزش در سطح این شهرستان، استفاده از مشاوران و مدرسان کنکور برای آگاه سازی دانش‌آموزان و ارائه مشاوره برای انتخاب رشته دانشگاهی می‌باشد.

پورفتحی خاطرنشان کرد: امسال به‌عنوان اولین سالی است که اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند اقدام به برپایی این همایش نموده است و سعی ما بر استفاده از مشاوران خوب و آگاه در این زمینه در محل اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند است و دانش آموزان می‌توانند با مراجعه به این نهاد از نظرات مشاوران بهره‌مند شوند.

وی تأکید کرد: به بیانی دیگر می‌توان گفت که ارائه مشاوره توسط مؤسسات آزاد در سال‌های گذشته، به نحوی کوتاهی اداره آموزش و پرورش نسبت به انتخاب رشته دانش‌آموزان بوده است و ما به‌عنوان متولی آموزش در شهرستان باید آن را بر عهده بگیریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دماوند تصریح کرد: خوشبختانه با توجه به اهداف ما در این خصوص، برنامه‌ریزی مناسبی نیز برای دانش آموزان کنکور در سال ۹۷ داریم که از مهرماه سال جاری به اجرای آن خواهیم پرداخت.

گفتنی است که این همایش با حضور ۱۶۰ دانش‌آموز دختر و پسر از سطح شهرستان دماوند و همچنین معلمان و مشاوران مدارس در سالن قدسیه شهر دماوند برگزار شد و دانش‌آموزان از مشاوره مدرس کنکور در این همایش بهره‌مند شدند.

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن