واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شرق استان تهران ادغام نمی‌شوند/ طرح احداث بیمارستان توسط دانشگاه آزاد در رودهن نیازمند حمایت مردم و مسئولان منطقه است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در شرق استان تهران ادغام نمی‌شوند، گفت: طرح احداث بیمارستان توسط دانشگاه آزاد در رودهن نیازمند حمایت مردم و مسئولان منطقه است.

به گزارش تاررود، محمدمهدی طهرانچی در گفتگویی اظهار کرد: نکاتی که درباره ادغام واحدهای دانشگاهی در استان تهران مطرح می‌شود، جایگاهی در برنامه‌ریزی‌های دانشگاه آزاد ندارد.

وی افزود: در تصمیم‌گیری‌هایی که جدیداً اخذ شده، مباحث ناحیه بندی و اشتراک استانی از لحاظ استادان و دانشجویان مطرح هست که ما بتوانیم با ترکیب جمعیت دانشجوها و برای حفظ واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران، مدیریت خوبی را داشته باشیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران بیان کرد: واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در غرب استان تهران بیش‌ از حد به هم نزدیک است و به‌ صورت ناحیه‌بندی واحد را اداره می‌کنیم اما در شرق استان تهران هیچ‌گونه برنامه برای ادغام واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی نداریم.

عضو هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: متناسب با طرح تحولی که برای دانشگاه کارآمد داریم، برخی از رشته‌ها حذف و رشته‌هایی که بتواند در منطقه‌ها مؤثر باشد به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی استان نهران اضافه خواهد شد.

طهرانچی درباره رشته پزشکی در دانشگاه‌های آزاد استان تهران تصریح کرد: بحث پزشکی منوط به مجوزهای لازم از وزارت بهداشت است و مرحله‌به‌مرحله و با توجه به ظرفیت‌ها باید پیگیری شود.

وی افزود: معاونت پزشکی وزارت بهداشت و همکاران ما در دانشگاه آزاد استان تهران بسیار پیگیر هستند تا مشکل رشته پزشکی حل شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران و واحد تهران مرکزی درباره بیمارستان دانشگاه آزاد رودهن که سال‌ها است به حال خود رها شده است، گفت: اگر همه منطقه رودهن و پردیس کشش یک بیمارستان را داشته باشد و حمایت مردمی را بتوانیم در کنار دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن داشته باشیم از لحاظ مجوزها اقدام خواهیم کرد.

طهرانچی اضافه کرد: اکنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن نیاز به حمایت مردم و مسئولان منطقه دارد تا بتوان این بیمارستان را تکمیل کرد و خدمات خوبی را به مردم رودهن ارائه کند.

 

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن