وجود بیش از ۴۴ هزار و ۳۰۰ جلد کتاب در کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی دماوند

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند با اشاره به امکان استفاده شهروندان از کتابخانه موجود در این واحد دانشگاهی گفت: در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار نسخه کتاب فارسی و بیش از هفت هزار و ۳۰۰ نسخه کتاب لاتین با موضوع فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، رمان وغیره در این کتابخانه موجود است.
به گزارش تاررود، حسن اسداللهی در خصوص امکانات کتابخانه دانشگاه آزاد اسلامی دماوند اظهار کرد: این کتابخانه در سال ۱۳۸۲ با هدف تأمین نیازهای اطلاعاتی و پژوهشی اساتید، کارکنان و دانشجویان تأسیس شد و در حال حاضر در ساختمان آموزشی شماره ۲ مستقر و مشغول ارائه خدمات به مراجعان است.
وی افزود: بخش‌های مختلف کتابخانه شامل مخزن فارسی و لاتین و بخش‌های نشریات، مرجع، پایان‌نامه، جستجوی منابع و کتابخانه دیجیتال و قرائت‌خانه‌های برادران و خواهران به طور مجزا می‌باشد.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند ادامه داد: در حال حاضر بیش از ۳۷ هزار نسخه کتاب فارسی و بیش از هفت هزار و ۳۰۰ نسخه کتاب لاتین با موضوع فنی مهندسی، علوم انسانی، علوم پایه، رمان وغیره در این کتابخانه موجود است.
اسداللهی از وجود ۲۰ عنوان نشریه تخصصی در کتابخانه دانشگاه آزاد دماوند خبر داد و تصریح کرد: علاوه بر نشریه‌های تخصصی، بیش از یک‌هزار و هفتصد عنوان پایان‌نامه کارشناسی ارشد نیز در دسترس مراجعان قرار دارد.
وی خاطرنشان کرد: دسترسی به مجلات تخصصی science direct,cabi,springer,scopus,wiley وکتابخانه الکترونیک دانشگاهی«کاد » که شامل بیش از یازده هزار عنوان کتاب تخصصی لاتین و همچنین نرم‌افزار نمامتن شامل مقالات فارسی چاپ شده در نشریات داخلی از سال ۱۳۷۴ تا ۱۳۹۴ در کتابخانه نیز امکان‌پذیر است.
معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی دماوند از امکان استفاده سایر شهروندان از این امکانات خبر داد و بیان کرد: خوشبختانه بنابر تصمیم رئیس این واحد دانشگاهی و هیئت‌رئیسه واحد مبنی بر ارائه خدمات به همه شهروندان، امکان استفاده از امکانات مذکور در کتابخانه برای همه افراد وجود دارد.
انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن