پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران آغاز شد

پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ایران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن آغاز شد.
به گزارش تاررود، مالک میرهاشمی دبیر پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی اظهار کرد: این کنفرانس همه ساله در دانشگاه دولتی برگزار می‌شد اما امسال برای دومین بار در دانشگاه آزاد شاهد برگزاری آن هستیم.
وی افزود: سال گذشته این کنفرانس در شهر کرمان برگزار شد و امسال این مراسم به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی رودهن درحال برگزاری است.
دبیر پانزدهمین کنفرانس بین‌المللی انجمن آموزش زبان و ادبیات انگلیسی ادامه داد: این مراسم یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین رویدادهای علمی در زمینه زبان‌شناسی به ویژه زبان‌شناسی کاربردی است که متخصصان سراسر دنیا و همچنین دانشگاه‌های سراسر کشور گرد هم می آیند و به ارائه مقاله می‌پردازند و خوشبختانه امسال بیش از ۶۲۰ مقاله، ۱۷۵ سخنرانی و توزیع ۴۲ پوستر مدنظر قرار گرفته است.
میرهاشمی بیان کرد: در این مراسم صاحب نظران مختلفی از کشورهای آلمان، انگلیس، اسپانیا، یونان، مالزی و ترکیه حضور دارند و چهار سخنران ویژه داریم که هر روز چهار سخنرانی در ۱۲ سالن در این دانشگاه برگزار می‌شود.
وی خاطرنشان کرد: علاوه بر این کارگاه‌های مختلف آموزشی در این ایام برگزار می‌شود که دانشجویان و اساتید رشته زبان و ادبیات انگلیسی میتوانند از آن استفاده کنند.
دبیر پانزدهمین کنفرانس بین المللی انجمن آموزش زبان انگلیسی اضافه کرد: در این مراسم ۴۵۰ نفر از دانشجویان و اساتید سراسر کشور حاضر شدند وبه ارائه مقالات در زمینه حوزه زبان‌شناسی، ادبیات و مترجمی زبان خواهند پرداخت.
میرهاشمی حضور مهمانان خارجی در این مراسم را بسیار مغتنم شمرد و گفت: اهمیت این نوع مراسم در تبادل اطلاعات بین اساتید، دانشجویان ومتخصصان زبا‌نشناسی به ویژه زبان انگلیسی است که موجب رشد و ترقی حوزه زبان‌‌شناسی در کشور خواهد شد.
وی عنوان کرد: یکی از قدیمی‌ترین رشته های این دانشگاه زبان انگلیسی است که در حاضر در دو مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد حدود ۴۵۰ دانشجو دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن