پذیرش و اجرای قانون در حکومت اسلامی از واجبات است/ رهبری در خصوص رد برجام توسط آمریکا بارها هشدار داده بودند

امام‌ جمعه رودهن گفت: مقام معظم رهبری در خصوص رد برجام توسط آمریکا بارها هشدار داده بودند؛ اما کسی توجه نکرد.

به گزارش تاررود، حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدرضا مدیح در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته رودهن اظهار داشت: حکومت اسلامی وظایف متعددی دارد و امت اسلامی هم در برابر حکومت خود وظایف خاصی دارند.

وی ادامه داد: پذیرش و اجرای قانون در حکومت اسلامی از واجبات است و تمامی مسلمان‌ها باید قانون را پذیرش و اجرا کنند.

امام‌ جمعه رودهن بیان کرد: مردم در حکومت اسلامی چند نقش مهم دارند که ایجاد حکومت اسلامی و استمرار داشتن این حکومت از مهم‌ترین آن‌ها هستند.

وی افزود: در زمان صدر اسلام به اذن پروردگار و به‌وسیله پیامبر اکرم (ص) مردم حکومت اسلامی را ایجاد کردند و با آن بیعت کردند و در حال حاضر رأی دادن و شرکت در انتخابات همان بیعت کردن با حکومت اسلامی است.

مدیح گفت: قرآن می‌فرماید کسانی که با حکومت اسلامی بیعت می‌کنند فرمان خداوند را اجرا می‌کنند و افرادی که از این امر امتنا می‌کنند در نزد پروردگار ارزشی ندارند.

خطیب نماز جمعه رودهن یادی از شهدا به‌خصوص ملوانان و کارکنان کشی سانچی کرد و اظهار داشت: رزمایش جدید ارتش جمهوری اسلامی ایران مفید بود و این رزمایش در بحث هوایی و هوابرد بسیار ارزشمند بود.

وی اضافه کرد: برگزاری این‌گونه رزمایش‌ها که مرتب توسط نیروهای نظامی و انتظامی در کشور برگزار می‌شود، باعث نشان دادن اقتدار بیشتر نظام است و نیروها نقاط ضعف و قدرت خود را به دست می‌آورند.

مدیح با اشاره به بحث برجام تصریح کرد: از ابتدا مشخص بود که آمریکا هیچ‌وقت برجام را قبول نمی‌کند و مقام معظم رهبری در این خصوص بارها هشدار داده بودند اما کسی از دولت مردان توجه نکرد.

امام‌ جمعه رودهن ادامه داد: قبول نکردن برجام از طرف غربی‌ها به دلیل تحت‌فشار دادن جمهوری اسلامی ایران در برابر حق مردم است و آن‌های می‌خواهند با این روش انرژی هسته‌ای را در ایران متوقف و در ادامه از مراکز نظامی ایران بازدید کنند.

وی خاطرنشان کرد: با درایت مقام معظم رهبری و هوشیاری مردم جمهوری اسلامی ایران، غربی‌ها به‌خصوص آمریکا هیچ‌وقت به آرزوی خود یعنی بازدید از مراکز نظامی جمهوری اسلامی ایران، نخواهند رسید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن