پیش‌بینی برگزاری ۱۱ یادواره شهدا در رودهن

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای رودهن گفت: ۱۱ یادواره شهدا با عنوان‌های مختلف در رودهن برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، مجید صفری در نشست زمان‌بندی برگزاری یادواره‌های شهدای رودهن که در سالن اجتماعات شهیدان سجادیان بخشداری رودهن برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب و نظام اسلامی به برکت خون پاک شهدا پایدار مانده و اگر امروز در بلندای قلل افتخار، عزت و سربلندی ایستاده‌ایم، به واسطه دلاوری‌های شهیدان است.

وی با بیان اینکه شهدا همه جا حضور دارند و ناظر بر اعمال ما هستند، افزود: جوانان در زمان انقلاب و هشت سال دفاع مقدس از جان و مال خود گذشتند تا وجبی از این خاک مقدس به دست بیگانگان نیفتد و بر همه ما وظیفه است تا بتوانیم از آرمان‌ها و ارزش‌های شهدای عزیز حفاظت و مراقبت کنیم.

رئیس ستاد یادواره‌های شهدای رودهن تصریح کرد: پاسداشت خون گران‌بهای شهدا وظیفه تک تک مردم ایران اسلامی است و باید قدردان خون پاک آن‌ها باشیم و در همین راستا، عمل به سفارش‌های امام راحل و مقام معظم رهبری و حفاظت از میهن را باید در دستور کار خود قرار دهیم.

صفری افزود: بعد از زمان‌بندی برگزاری یادواره‌های شهدای رودهن، مسؤولان باید دو هفته جلوتر نسبت به هماهنگی‌های لازم برای برگزاری مراسم اقدام کنند و از هیچ کوشش و تلاشی در جهت باشکوه برگزار شدن این یادواره‌ها دریغ نداشته باشند؛ چراکه ما مدیون شهدا وخانواده‌های آنها هستیم.

همچنین در ادامه این نشست، مقرر شد تا یادواره ۱۲۰ شهید بخش رودهن در روز ۲۹ شهریورماه سال جاری، یادواره ۲۰ شهید شهر آبعلی در روز ۱۱ مهرماه، یادواره ۶۰ شهید سه روستای وسکاره، جورد و آردینه که به‌صورت مشترک و هر ساله برگزار می‌شود، در روز پنجم آبان‌ماه برگزار شود.

یادواره چهار شهید روستای مهرآباد در روز پنجم آذرماه، یادواره ۱۱ شهید روستای چناران در ۱۷ آبان‌ماه، یادواره ۱۸ شهید شهر رودهن در ۱۰ بهمن‌ماه و یادواره پنج شهید گمنام و مدافع حرم رودهن هم در ۱۲ مرداد ماه برگزار می‌شود.

برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز دختر و یادواره شهدای دانش‌آموز پسر در هفته بسیج دانش‌آموزی در تاریخ مقرر از دیگر مصوبات ستاد یادواره‌های شهدای بخش رودهن بود. یادواره شهدای بانوی دفاع مقدس و مراسم روز جانبازان در تیرماه و اردیبهشت‌ماه امسال در رودهن برگزار شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن