پیگیری بهسازی ساختمان درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن/ لزوم خدمات‌رسانی مناسب به شهروندان+تصاویر

پیگیری بهسازی ساختمان درمانگاه حضرت محمد (ص) شهر رودهن از توابع شهرستان دماوند در بازدید مسئولان از اداره‌های این بخش مطرح و بر لزوم خدمات‌رسانی مناسب آنها به شهروندان تأکید شد.

به گزارش تاررود، بخشدار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر رودهن و هیئت همراه از سه اداره شهر رودهن بازدید کردند و از نزدیک در جریان روند فعالیت این ادارات قرار گرفتند.

در این برنامه، از مرکز بهداشت و درمان و درمانگاه حضرت محمد (ص) رودهن، اداره ثبت احوال و اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای رودهن و پردیس بازدید شد.

پیگیری بهسازی ساختمان درمانگاه حضرت محمد (ص)، تکمیل واحدهای مختلف از جمله اورژانس، آزمایشگاه، اتاق پزشکان و …، بهسازی و فضاسازی محوطه درمانگاه، پیگیری استقرار دومین دستگاه آمبولانس شهر رودهن، بازدید از نحوه خدمات‌رسانی اداره ثبت احوال به مردم و بازدید از اداره راهداری و گفت‌وگو با رئیس اداره در خصوص مسائل مختلف از جمله آسفالت و بهسازی برخی معابر مربوط به اداره راهداری از مهم‌ترین مسائلی بود که مورد بحث و گفت‌وگو قرار گرفت.

بخشدار رودهن در این برنامه بر لزوم تکریم ارباب رجوع، خدمات‌رسانی مناسب، ارائه گزارش کار ادارات به بخشداری، تعامل با دیگر دستگاه‌های دولتی و خدمات‌رسان و … تأکید کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن