پیگیری خدمات آب و برق تعاونی نانو ابنیه کوهسار تا مهرماه سال جاری/ ۲۰۰۰ متر زمین جهت ساخت درمانگاه در مسکن مهر مهک گیلاوند به‌زودی تحویل داده می‌شود/ ۳۳۰ واحد در مسکن مهر مهرآباد رودهن شبکه اصلی برق ندارند

نشست بررسی مشکلات مسکن مهر در شهرستان دماوند با حضور جمعی از مسئولان در محل فرمانداری برگزار شد و مشکلات متعددی در این نشست مورد پیگیری قرار گرفت.
به گزارش تاررود، علی شیوا، معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند با اشاره به برگزاری نشست بررسی مشکلات مسکن مهر در شهرستان دماوند اظهار کرد: با توجه به اینکه پروژه مسکن مهر در این شهرستان تقریباً رو به اتمام است بحث عدم تحویل به موقع واحدها و بروز برخی مشکلات بانکی در این نشست مورد توجه قرار گرفته است.
وی افزود: به همین منظور در این راستا پیرامون مباحثی در خصوص خدمات‌رسانی دستگاه‌ها به این پروژه و مبحث فنی در آن بحث و بررسی شد.
معاون امور فنی و عمرانی فرمانداری شهرستان دماوند ادامه داد: آنچه که باید مورد توجه قرار گیرد، هماهنگی‌های بیشتر در بخش‌های خدماتی است که بر این اساس لازم است هماهنگی بیشتری در خصوص برق‌رسانی به مسکن مهر یک دماوند و آبسرد با اداره برق شهرستان صورت گیرد.
*پیگیری خدمات آب و برق شرکت تعاونی نانو ابنیه کوهسار تا مهرماه سال جاری در دستور کار قرار می‌گیرد
شیوا در خصوص مشکلات مربوط به شرکت تعاونی نانو و ابنیه کوهسار گفت: با توجه به اینکه قرار بر تحویل این واحدها تا مهرماه سال جاری بود بنابراین پیگیری خدمات آب و برق تا مهرماه به‌صورت جدی در دستور کار قرار می‌گیرد.
وی در خصوص زمان تحویل کلیه واحدهای پروژه مسکن مهر در شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: بر اساس تعهد اداره راه و شهرسازی مقرر گردید که کلیه واحدها تا اول مهرماه تکمیل و تحویل متقاضیان داده شود اما تحقق بخشی از آن نیازمند پیگیری‌های استانی است که امیدواریم این امر محقق شود.

نشست بررسی مشکلات مسکن مهر در شهرستان دماوند

*۲۰۰۰ متر زمین جهت ساخت درمانگاه در مسکن مهر مهک گیلاوند به‌زودی تحویل داده می‌شود
همچنین محمد رنجبر رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان دماوند در خصوص آماده‌سازی پروژه ۴۳ هکتاری مسکن مهر بیان کرد: این پروژه یکی از دغدغه‌های ما بوده است و خوشبختانه ۸۴ درصد از پروژه مسکن مهر مهک تکمیل شده است.
وی افزود: به این ترتیب زمینی به مساحت دو هزار متر با هدف ساخت درمانگاه در این شهرک در نظر گرفته شده است که به زودی تحویل داده خواهد شد.
*عدم وجود یارانه‌های دولتی در تکمیل برخی واحدهای مسکن مهر شهرستان دماوند
در ادامه رضا اسماعیلی رئیس اتحادیه مسکن مهر شهرستان دماوند در خصوص محوطه‌سازی در این شهرک‌ها اظهار کرد: ما سه پروژه مسکن در آبسرد، مهک و مهرآباد را در دست داریم که آماده‌سازی پروژه ۴۳ هکتاری مهک به اتمام رسیده است اما به دلیل عدم وجود یارانه‌های دولتی مابقی هزینه‌ها باید تأمین گردد.
*هماهنگی میان ادارات خدمات‌رسان جهت آسفالت‌ریزی در پروژه مسکن مهر مهک
وی اضافه کرد: در حال حاضر ۴۰ درصد از امور مربوط به نمای ساختمان‌ها باقی مانده که لازم است هماهنگی‌های لازم در این خصوص صورت گیرد، همچنین هماهنگی میان ادارات خدمات‌رسان بسیار مهم است تا پیش از آسفالت‌ریزی فعالیت‌های خود را انجام داده و از کندن آسفالت و اعمال هزینه‌های بیشتر جلوگیری شود.
*۱۷۰ واحد در مسکن مهر مهرآباد رودهن دارای شبکه برق می‌باشند/ ۳۳۰ واحد در مسکن مهر مهرآباد شبکه اصلی برق ندارند
همچنین محسن حاجی عزیزی رئیس اداره بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دماوند در این نشست تصریح کرد: در حال حاضر ۱۷۰ واحد در مسکن مهر مهرآباد دارای شبکه برق می‌باشند و ۳۳۰ واحد شبکه اصلی برق ندارند.
گفتنی است که پیگیری مدیران شرکت‌های پیمانکاری و مراجعه به اداره گاز در راستای جلوگیری مشکلات نظام مهندسی و شبکه‌گذاری و نصب انشعابات مربوط به آب از مباحث مطرح‌شده در این نشست بود.
همچنین تأمین برق به‌صورت موقت در پروژه مسکن مهر آبسرد، عدم روشنایی بلوار مسکن مهر مهک، لزوم علمک‌گذاری گاز در پروژه سایت ۱۶ هکتاری و مشکلات ناشی از تصفیه‌خانه شماره دو در مهرآباد از موارد مورد بررسی در این نشست می‌باشد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن