کاهش ۳۲ درصدی تلفات در حوزه تصادف شرق استان تهران/ طی پنج ماه گذشته با کاهش ۱۰درصدی سرقت در شرق استان تهران مواجه بودیم

فرمانده انتظامی شرق استان تهران در آیین نکوداشت مقام خبرنگار از کاهش ۳۲ درصدی تلفات در حوزه تصادف در طول سال گذشته و کاهش ۱۰درصدی سرقت در پنج ماه گذشته خبر داد.

به گزارش تاررود، سردار عبدالرضا ناظری در مراسم نکوداشت مقام خبرنگار در جمع اصحاب رسانه شرق استان تهران اظهار کرد: قلم خبرنگاران ارمغان‌آور امنیت و آرامش در جامعه است و در مردادماه سال جاری به دلیل مأموریت‌های خاص شهدای عرصه رسانه عطر و بوی خاصی به خود گرفته است.

وی با توجه به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص زنده نگه‌داشتن یاد شهدا افزود: زنده نگه‌داشتن یاد شهدا توسط خبرنگاران به بهترین شکل امکان‌پذیر است همان‌گونه که انتشار رشادت و دلاوری شهید حججی توانست لرزه بر اندام بسیاری از افراد در سراسر دنیا بیندازد.

فرمانده انتظامی شرق استان تهران ادامه داد: امروز مهم‌ترین خواسته مردم کشور ایجاد امنیت است که بحمدالله با همکاری خبرنگاران و رشادت‌های همکاران ما در نیروی انتظامی این امر به‌ویژه در شرق استان تهران محقق شده است.

ناظری خاطرنشان کرد: بهترین روزهای کاری ما در کنار خبرنگاران بودن است و من به‌عنوان سربازی پاسخگو همواره بر نقش بی‌بدیل این افراد در ایجاد امنیت جامعه به‌ویژه در شرق استان تهران کمربند امنیتی پایتخت تأکید داشته‌ام.

وی تصریح کرد: اطلاع‌رسانی این قشر پرتلاش تنها در حیطه منطقه خاصی نیست بلکه در برخی مواقع به‌صورت کشوری و بعضاً فرا منطقه ای می‌باشد و با آگاه‌سازی مدبرانه تأثیر بسیار زیادی در ارتقای نظم و امنیت به‌ویژه در حوزه ترافیک دارند.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران تأکید کرد: درواقع ما هیچ‌وقت اطلاعی از تعداد افرادی که با آگاه‌سازی خبرنگاران در حوزه ترافیک دچار حادثه نشده و جانشان از خطر ایمن مانده است نداریم و همه بر این امر اذعان دارند که کاهش بسیاری ازجرائم و تصادفات مرهون آگاهی بخشی هوشیارانه خبرنگاران است.

ناظری با توجه به هفته نیروی انتظامی و پایان سفرهای تابستانی و همچنین بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها اهمیت نقش خبرنگاران را دو چندان عنوان کرد و گفت: این افراد در ترویج فرهنگ انقلابی بسیار مؤثرند و در این شرایط که استکبار جهانی سعی در اغواگری افراد دارد، خبرنگاران می‌توانند جوانان را به سمت جریان انقلاب سوق دهند.

وی اضافه کرد: خبرنگاران می‌توانند با بررسی اطلاعات بیشتر و انعکاس مناسب خبر جامه را از مخاطرات دور کرده و به سمت آرامش هدایت کنند، چراکه اگر تأملات و همکاری‌های این افراد نبود پیگیری بسیاری از پرونده‌های موجود سرعت نمی‌یافت.

فرمانده نیروی انتظامی شرق استان تهران خاطرنشان کرد: بسیاری از خبرنگاران به همراه همکاران ما در نیروی انتظامی تا مرز شهادت نیز پیش رفتند و در حوزه‌های امنیتی مانند برقراری آرامش در روند انتخابات اخیر نیز نقش پررنگی ایفا کردند.

ناظری با اشاره به کاهش ۳۲ درصدی تلفات در حوزه تصادف در طول سال گذشته و کاهش ۱۰درصدی سرقت در پنج ماه گذشته تصریح کرد: یکی از اهدافی که در حوزه شرق استان تهران در نظر گرفته شده است، واسپاری بسیاری از مأموریت‌ها در حوزه ترافیک به مردم است و مطمئناً با کمک هم در این خصوص موفق خواهیم شد.

وی بیان کرد: پلیس همان‌گونه که خدمت گذار مردم است و با مهربانی ارائه خدمت می‌کند، در مقابل متخلفان و افرادی که قصد مقابله با ارزش‌های انقلاب را دارند بسیار محکم می‌ایستد و خوشبختانه بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری، فعالیت پلیس در شأن نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن