کسب مقام اول دانشجوی دانشگاه پیام نور دماوند در هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس

«ساجد حق شناس» دانشجوی مقطع کارشناسی رشته‌ی عکاسی دانشگاه پیام نور توانست رتبه اول بخش ویژه هفتمین جشنواره فیلم و عکس دانشجوئی در چابهار را کسب نماید.

به گزارش تاررود، مهدی یدالهی، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند از کسب مقام اول دانشجوی این مرکز دانشگاهی در هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی خبر داد و اظهار کرد: هفتمین جشنواره سراسری عکس دانشجویی کشور، هفتم تا ۱۰ اسفندماه سال جاری در دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی چابهار برگزار شد.

وی افزود: همچنین مراسم اختتامیه بخش عکس هفتمین جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی شامگاه پنجشنبه ۱۰ اسفندماه در دانشگاه علوم دریایی و دریانوردی چابهار برگزار شد و در حاشیه رونمایی آثار، نمایش برگزیده‌ها و انتشار آن، با حضور مسئولان وزارت علوم، ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از عکاسان برگزیده تقدیر به عمل آمد.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز دماوند با بیان اینکه جشنواره ملی فیلم و عکس دانشجویی در سه بخش فیلم، فیلمنامه و عکس و با هدف نمایش آثار دانشجویی با موضوع “آزاد” و “پیشگیری از اعتیاد” در شهر زاهدان و چابهار برگزار شد، گفت: در این جشنواره که برای جمع‌آوری ایده های هنرمندانه جوانان ایرانی و ارتقاء سطح بینش و آگاهی و افزایش امید به آینده‌ای بهتر شکل گرفته است، دانشجویان به دلیل حضور در عمق اجتماع و داشتن نگاهی هنری آمیخته با رویکرد منتقدانه و دغدغه مند می‌توانند در زمینه تولیدات هنری سهم ارزنده‌ای داشته باشند.

ید الهی خاطرنشان کرد: بخش ویژه این جشنواره با موضوع پیش‌گیری از آسیب‌های اجتماعی نیز توسط هیئت داوران این بخش داوری شد؛ هشت اثر و پنج عکاس برگزیده در این بخش نیز شایسته تقدیر شناخته شدند.

وی ادامه داد: همچنین تعداد قابل توجهی از آثار نیز توسط دانشجویان ایرانی مقیم کشورهای کانادا، نروژ، انگلستان، کرواسی و مجارستان به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که در مقایسه با ادوار گذشته از رشد چشم‌گیری برخوردار بوده است.

یدالهی تصریح کرد: در بین بیش از دو هزار عکس ارسالی به دبیرخانه جشنواره عکس‌های «ساجد حق‌شناس» دانشجوی رشته‌ی عکاسی مرکز دماوند حائز کسب مقام اول شد که این موفقیت بزرگ را به ایشان و جامعه‌ی دانشگاهی پیام نور تبریک میگوییم و برایشان آرزوی موفقیت و بهروزی داریم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن