کسب مقام برتر کشوری در زمینه فرهنگی توسط باشگاه پژوهشگران دانشگاه آزاد دماوند

باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد دماوند موفق به کسب مقام برتر کشوری در زمینه فرهنگی گردید.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، کارگاه فرهنگی باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی به میزبانی شهرستان فیروزکوه، با حضور حسن غفوری فرد عضو هیئت امنا و جمعی از نخبگان علمی و فرهنگی برگزیده کشوری برگزار شد، طی این مراسم، کریم زارع ضمن ارائه گزارشی از عملکرد این باشگاه و با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری مبنی بر فراهم آوردن زمینه و امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مورد نیاز نخبگان، اظهار داشت: باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان رهنمودهای رهبری را سرلوحه برنامه راهبردی خود قرار داده است.

زارع در ادامه از ثبت ۳۵۶۸ اختراع توسط اعضای این باشگاه خبر داد و گفت: ۱۴۰ مورد از اختراعات، تجاری‌سازی شده است و از مجلات « ISI» فناوری نانو ایران به خاطر بالاترین ارجاعات در بین مجلات دانشگاه آزاد اسلامی تقدیر شده است.

وی با بیان اینکه ۵۹/۱۵ درصد از کل تولیدات علمی دانشگاه آزاد اسلامی سهم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان است، اظهار داشت: این رقم در سال گذشته ۷۶/۱۰ درصد بوده است.

حسن اسدالهی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند نیز ضمن تبریک این موفقیت ارزشمند اظهار داشت: در کل کشور ۳۶۹ دفتر فعال باشگاه در واحدهای مختلف دانشگاه آزاد وجود دارد و کسب مقام اول فرهنگی در میان این تعداد مرکز علمی فعال، افتخار بزرگی برای مجموعه دانشگاهیان واحد دماوند است. گفتنی است در این مراسم از محمدرضا حاج علی‌اکبری رئیس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد دماوند به دلیل کسب مقام برتر کشوری در زمینه فرهنگی تقدیر شد وی از سال ۱۳۹۰ تاکنون رییس باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد دماوند است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن