کسب ۱۵ مدال رنگین و مقام دوم تیمی توسط اسکیت‌بازان شهرستان دماوند در مرحله دوم مسابقات آینده‌سازان استان تهران

رئیس هیئت اسکیت شهرستان دماوند از کسب ۱۵ مدال رنگین توسط اسکیت‌بازان شهرستان دماوند در مسابقات اسکیت‌سرعت در مرحله دوم مسابقات آینده‌سازان استان تهران خبر داد.

به گزارش تاررود، الهه بسطامی با اشاره به برگزاری مرحله دوم مسابقات اسکیت‌سرعت آینده‌سازان استان تهران اظهار کرد: این مسابقات در پنجمین روز از بهمن‌ماه سال‌جاری به میزبانی استان تهران در آکادمی ملی اسکیت در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شد.

وی افزود: در این مسابقات بیش از ۴۰ ورزشکار از تیم‌های شمال‌شرق و شمال‌غرب شرکت کردند که تیم اسکیت شهرستان دماوند در بخش آقایان در ماده‌های ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۳۰۰ و ۵۰۰ متر با کسب پنج مدال طلا، دو مدال نقره و سه برنز در مجموع تیمی مقام دوم به مربیگری «مادح‌فرامرزی» را کسب کرد.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان دماوند ادامه داد: همچنین در بخش بانوان در ماده‌های ۱۰۰ متر، ۲۰۰ متر، ۳۰۰ و ۵۰۰ متر موفق به کسب سه مدال طلا و دو نقره و در مجموع مقام دوم به مربیگری اینجانب شد.

بسطامی از اهدای مراسم حکم مدال ورزشکاران به نفرات برتر خبر داد و گفت: نفرات برتر این مسابقات در بین آقایان «صدرا حاج‌آقایی» در رده سنی ۸۹ ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر با دو مدال طلا، «امیرعلی مرشدی» در رده سنی ۸۸ ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مدال نقره و برنز و «امیرعلی فتاح» در رده سنی ۸۸ ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مدال برنز و نقره هستند.

وی اضافه کرد: «پارسا یعقوبی» در رده سنی ۸۷ ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر مدال طلا و «سید امیرمحمد حسینی» در رده سنی ۸۵ ماده ۲۰۰ و ۵۰۰ متر مدال طلا و برنز نیز از دیگر نفرات برتر در بخش آقایان بودند.

رئیس هیئت اسکیت شهرستان دماوند خاطرنشان کرد: همچنین در بخش بانوان، «زینب ذوالفقاری» در رده سنی ۸۶ ماده ۱۰۰ و ۲۰۰ متر دو مدال نقره، «آیرین فضلی» در رده سنی ۸۵ ماده ۲۰۰ و ۵۰۰ متر دو مدال طلا و «دریا فرامرزی» در رده سنی ۸۱ ماده ۳۰۰ متر مدال طلا می‌باشند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن