کشف بیش از ۱۰۰ تن خرمای غیربهداشتی از یک واحد تولیدی غیرمجاز در شهرک صنعتی آیینه‌ورزان دماوند/ استفاده از برند جعلی بسته‌بندی توسط این واحد تولیدی

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران از کشف بیش از ۱۰۰ تن خرمای غیربهداشتی از یک واحد تولیدی غیرمجاز در شهرک صنعتی آیینه‌ورزان شهرستان دماوند خبر داد.

به گزارش تاررود، سردار عبدالرضا ناظری با اشاره به پیگیری منویات مقام معظم رهبری در امر مبارزه بی امان با قاچاق کالا در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال بیان داشت: در پی اجرای طرح‌های ارتقاء امنیت اجتماعی و برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز، مأموران پلیس آگاهی دماوند موفق به شناسایی و پلمپ یک واحد بسته‌بندی غیرمجاز خرما در شهرک صنعتی آیینه ورزان این شهرستان شدند.

این مقام انتظامی افزود: ماموران در پی چند روز کار اطلاعاتی و با حضور کارشناسان اداره بهداشت پس از شناسایی محل در بررسی این واحد صنعتی، مقدار ۱۰۰ تن خرمای تاریخ مصرف گذشته در بسته بندی‌های غیربهداشتی کشف کردند.

ناظری در ادامه در خصوص نحوه اقدام این واحد متخلف بیان داشت: کارگران این واحد صنعتی که از اتباع بیگانه بودند بدون رعایت موارد بهداشتی، اقدام به تفکیک خرماهای فاسد نموده و پس از افزودن شهد خرما به جهت احیای خرماهای تاریخ گذشته با استفاده از دستگاه پرس و استفاده از برند جعلی اقدام به بسته‌بندی می‌کردند.

فرمانده انتظامی ویژه شرق استان تهران با اشاره به اینکه این واحد تولیدی فاقد مجوز فعالیت بوده در خصوص پلمپ واحد صنعتی متخلف، اقدامات قانونی انجام و در حال رسیدگی قضائی است، عنوان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مشکوک، مراتب را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اعلام کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن