گفتگو با مهدی قربانی بازیگر نوجوان دماوندی در فیلم «ابد و یک روز»/ دستگیری برادرم و جای خالی خواهرم به‌یاد ماندنی‌ترین سکانس‌های این فیلم بود

نام دماوند یادآور حماسه، صلابت، قدرت و تمدن است، تمدنی که با فرهنگ و هنر آمیخته و طعم شیرین استقامت دارد.

به گزارش پایگاه خبری تاررود، از سالیان دور هنرمندان و ادیبان بسیاری در این شهر در کنار ما زندگی کرده‌اند و در این اقلیم افتخار آفریدند. از ورزشکاران، کوهنوردان و شاعران گرفته تا افتخارآفرینی هنرمندی که هنرش موجب سربلندی شهرستان دماوند است.

با نگاهی به کارنامه هنری‌اش می‌توان به این مهم پی برد که دماوند مهد هنر و فرهنگ است و این بازیگر نوجوان کسی نیست جز مهدی قربانی، بازیگر نقش نوید در فیلم سینمایی «ابد و یک روز».

قربانی در گفتگویی با خبرنگار ما اظهار کرد: من متولد سال ۸۱ و از اهالی شهرستان دماوند هستم، اما به دلیل مشغله کاری کمتر در این شهرستان حضور دارم. وی افزود: من در خانواده‌ای پنج‌نفره متولد شدم و با توجه به علاقه شدید به بازیگری در تئاتر و سینما، خانواده‌ام مشوق من شدند و این موضوع زمینه شرکت در کلاس‌های آموزشی در این زمینه را فراهم کرد.

بازیگر نوجوان دماوندی ادامه داد: فیلم «ابد و یک روز» به‌عنوان اولین فیلم بلندی بود که من در آن در کنار هنرمندان مطرحی مانند نوید محمد زاده و پریناز ایزدیار و سایر هنرمندان به ایفای نقش پرداختم و پس از آن نیز فیلم ۲۱ روز بعد، در کارنامه هنری من قرار دارد.

قربانی با اشاره به فعالیت درزمینهٔ تئاتر توضیح داد: در حال حاضر در کنار فیلم‌های سینمایی، در سه تئاتر نیز شرکت داشتم و با توجه به علاقه فراوانم به این رشته، سعی در تمرین هرچه بیشتر و شکوفایی قابلیت‌های خود را دارم.

وی در خصوص جشنواره کودک و نوجوان در اصفهان اظهار داشت: این جشنواره با استقبال فراوانی در اصفهان مواجه شد و فیلم ۲۱ روز بعد، به‌عنوان بهترین فیلم انتخاب گردید و من نیز توانستم دو تندیس بهترین بازیگر نوجوان از نگاه داوران اصلی و کودک و نوجوان را کسب کنم.

بازیگر نوجوان دماوندی خاطرنشان کرد: مسلماً هر کاری که با عشق همراه شود نتیجه بهتری به همراه دارد و در کنار آن نیز استعداد فرد بسیار حائز اهمیت است. من نیز باوجود تلاش فراوان در ایفای هر نقش، سعی در یادگیری هرچه بیشتر از هنرمندان محبوبم دارم و آرزوی من بازی در کنار استاد علی نصیریان است.

قربانی از فیلم «ابد و یک روز» به‌عنوان فیلمی تأثیرگذار نام برد و توضیح داد: برای من بازی در سکانی از فیلم «ابد و یک روز» که شاهد دستگیری نوید محمد زاده به‌عنوان برادرم بودم و سکانسی دیگر که پس از بازگشت به منزل با جای خالی پریناز ایزدیار به‌عنوان خواهرم مواجه شدم، بهترین و به‌یادماندنی سکانس‌ها بود.

وی در پایان تصریح کرد: امیدوارم بتوانم با تمرینات بیشتر و تلاش روز افزون، به آنچه مدنظر دارم برسم و قابلیت‌های بیشتری از خود به عرصه نمایش بگذارم.

خبرنگار: سپیده تقی بخشی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن