۲۳ پروژه در شهرستان دماوند نیمه کاره رها شده است/ مدیریت منابع آب و کشاورزی شهرستان دماوند در دستور کار قرار دهیم

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند با بیان اینکه ۲۳ پروژه در شهرستان دماوند نیمه کاره رها شده است، گفت: مدیریت منابع آب و کشاورزی شهرستان دماوند در دستور کار قرار دهیم.

به گزارش تاررود، مجید صفری در نشست مشترک شورای برنامه‌ریزی استان تهران با کمیته برنامه‌ریزی شهرستان دماوند، که با حضور محمدحسین مقیمی، استاندار تهران برگزار شد، طی سخنانی اظهار داشت: دماوند از سال ۱۳۱۴ به عنوان شهر ثبت و در سال ۱۳۲۵ تبدیل به شهرستان شد و ۱۲۵ هزار نفر جمعیت دارد، اما دماوند جمعیت شناور زیادی دارد، که متأسفانه در سرشماری سال ۹۵ منظور نشد، جمعیت دماوند در تابستان‌ها و نیز با حضور جمعیت دانشجویی و افرادی که نیمه وقت به دماوند می‌آیند، بیش از ۲۰۰ هزار نفر است.

وی افزود: باید با احتساب این جمعیت شناور در جمعیت رسمی امکان استفاده این شهرستان از سرانه‌ها را فراهم کرد.

سرپرست فرمانداری شهرستان دماوند گفت: دماوند دارای ۲ بخش رودهن و مرکزی است، که ۵ شهر آبسرد، کیلان، رودهن، دماوند و آبعلی در این شهرستان واقع شده‌اند.

صفری افزود: دماوند به دلیل نزدیکی با تهران با تهدیدها و فرصت‌های فراوانی روبرو است و باید مدیریت منابع آب و کشاورزی را در این شهرستان در دستور کار قرار دهیم.

وی با بیان این که ۲۳ پروژه نیمه تمام در دماوند داریم، گفت: در این شهرستان پروژه‌ای داریم که ۹۰ درصد آن کامل است، اما ۴ سال رها شده است، دستگاه‌های مربوطه بیایند و این پروژه‌ها را احیا کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن