۶۵۰ کیلومتر شبکه برق‌رسانی در بخش رودهن وجود دارد/ وجود ۲۵۰۰ اشتراک برق غیرمجاز در رودهن

رئیس اداره برق منطقه رودهن از وجود دو هزار و ۵۰۰ اشتراک برق غیرمجاز در رودهن خبر داد که مشکلاتی را برای این اداره ایجاد کرده است.

به گزارش تاررود، علیرضا قاسمی در سومین جلسه شورای هماهنگی بخش رودهن در روستای آردینه عنوان کرد: ۶۵۰ کیلومتر شبکه برق‌رسانی در رودهن وجود دارد و ۸۷۰ عدد ترانس برق در کل بخش رودهن نصب شده است.

وی تصریح کرد: ۹۸ درصد شبکه‌های برق در رودهن هوایی هستند که در معرض باد، باران، طوفان، شاخه‌های درختان و پرندگان قرار می‌گیرد.

رئیس اداره برق منطقه رودهن با بیان اینکه هر سال ۹۰ میلیون تومان اعتبار برای تعمیرات خط گرم در شبکه‌های ۲۰ هزار ولت هزینه می‌شود، بیان کرد: ۱۰۰ میلیون تومان برای معابر مسکن مهر و ۳۰۰ میلیون تومان برای تعاونی شماره ۱ و ۴ مسکن مهر هزینه شده است.

قاسمی با اشاره به اینکه ۸۰۰ میلیون تومان برای اصلاح فیدرهای اصلی برق از رودهن تا آبعلی هزینه شده است، گفت: ۵۰۰ میلیون تومان برای اصلاح شبکه و تأمین برق در روستاها هزینه شده است.

رئیس اداره برق منطقه رودهن گفت: اعتبار تأمین برق و اصلاح شبکه در شهرک پونا رودهن ۲۰۰ میلیون است؛ شناسایی برق انشعابات برق‌های غیرمجاز در دستور کار قرار دارد و در سطح بخش رودهن دو هزار و ۵۰۰ اشتراک برق غیرمجاز داریم.

قاسمی با بیان اینکه سه اکیپ به‌صورت روزانه به جمع‌آوری انشعابات برق غیرمجاز در سطح بخش رودهن اقدام می‌کنند، افزود: انشعابات غیرمجاز در رودهن، ۱۰ میلیون کیلوبایت از انرژی را از بین می‌برد؛ بیش از ۳۰ هزار مشترک برق در رودهن خدمات دریافت می‌کنند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن