2353 هکتار از اراضی ملی فیروزکوه سنددار شد

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه از سنددار شدن دو هزار و 353 هکتار از اراضی ملی این شهرستان به نام دولت خبر داد.

به گزارش تاررود، جمشید جویباری از سنددار شدن دو هزار و 353 هکتار از اراضی ملی شهرستان فیروزکوه به نام دولت خبر داد و اظهار کرد: سنددار شدن اراضی ملی موجب تثبیت نهایی مالکیت دولت بر روی این اراضی شده و موجب جلوگیری از سودجویی افراد فرصت‌طلب و حفاظت از عرصه‌های ملی می‌شود.

وی افزود: با توجه به این مهم، سنددار شدن اراضی ملی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و به‌عنوان یکی از سیاست‌های راهبردی در دستور کار قرار دارد.

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان فیروزکوه ادامه داد: برای اخذ سند مالکیت این اراضی به نام دولت پس از تهیه نقشه‌های اصلاحی کاداستر و تصویب در کمیته فنی مربوطه با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک برای این اراضی، سند تک‌برگی کاداستر صادر شده است.

جویباری تأکید کرد: ازآنجایی‌که نقشه‌های تهیه‌شده کاداستر دارای مختصات است، از همین رو افراد سودجو با وجود اسناد تک‌برگی که بر اساس این نقشه‌ها صادر می‌شود، نمی‌توانند سند مالکیت معارضی را دریافت کنند و این اقدام دفاع از انفال و حقوق دولت را در پی دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن